Tik tak tik tak rak
Gdy coś nam zaczyna dolegać, często towarzyszą temu sprzeczne uczucia. Z jednej strony mamy świadomość, że powinniśmy iść z tym do lekarza, z drugiej – panicznie boimy się złych wyników badań.
Tę emocjonalną ambiwalencję, lęk, panikę oraz obsesyjne myślenie o „najgorszym” znakomicie ukazuje film zrealizowany na zamówienie NHS England (brytyjskiego odpowiednika polskiego NFZ-tu). Za pomocą prostej i czytelnej metafory reżyser Barney Cokeliss (Mad Cow Films) ukazał bohatera, któremu towarzyszymy w przypominającym torturę oczekiwaniu na wizytę u specjalisty. Przesłanie filmu jest klarowne – w większości przypadków strach ma wielkie oczy, natomiast w innych, mniej szczęśliwych przypadkach, wczesne uchwycenie choroby daje znacznie korzystniejsze widoki na wyleczenie:
Jack-in-the-box to kolejna odsłona wieloetapowej kampanii społecznej, zrealizowanej dla NHS England. O poprzedniej odsłonie projektu pisaliśmy TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania