Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
W uścisku
Objawy zawału serca nie zawsze są dotkliwe i ciężkie. Czasem ograniczają się do odczucia ucisku w klatce piersiowej. Najnowsza kampania NHS England (brytyjski odpowiednik polskiego NFZ-tu) za pomocą krótkiego, ale sugestywnego filmu edukuje, w jaki sposób należy zareagować w sytuacji podejrzenia ataku serca.
Premiera video miała miejsce podczas tegorocznych walentynek, dzięki czemu udało się zwiększyć zainteresowanie klipem na zasadzie prostych skojarzeń z serduszkami i miłością.
Nazwa kampanii:
Hands
Czas:
2022.2.14
Nadawca:
NHS England
Media:
film
Wykonawca:
M&C Saatchi Group, United Kingdom
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników