Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 16.02.2022
W uścisku
Objawy zawału serca nie zawsze są dotkliwe i ciężkie. Czasem ograniczają się do odczucia ucisku w klatce piersiowej. Najnowsza kampania NHS England (brytyjski odpowiednik polskiego NFZ-tu) za pomocą krótkiego, ale sugestywnego filmu edukuje, w jaki sposób należy zareagować w sytuacji podejrzenia ataku serca.
Premiera video miała miejsce podczas tegorocznych walentynek, dzięki czemu udało się zwiększyć zainteresowanie klipem na zasadzie prostych skojarzeń z serduszkami i miłością.
Nazwa kampanii:
Hands
Czas:
2022.2.14
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
NHS England
Media:
film
Wykonawca:
M&C Saatchi Group, United Kingdom
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2023
Do ostatniego okruszka
-
27.09.2023
Kto to…
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
22.09.2023
Jemy coraz więcej warzyw i owoców
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?