Cztery szpiegowskie filmiki, gdzie widz musi skupić się i odnaleźć różnice, którymi są one naszpikowane, przygotowano w brytyjskiej kampanii dotyczącej bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Instytucja Transport for London zainicjowała w marcu br. kampanię drogową (ostatni z prezentowanych filmów), a od początku listopada trwa jej druga odsłona z hasłem nawołującym do zwracania uwagi na rowerzystów na drodze: "It’s easy to miss something you’re not looking for. On a busy road this could be fatal. Look out for cyclists".
Nazwa kampanii:
Do the test
Czas:
2008.3.21 - 2008.12.30
Nadawca:
Transport for London
Media:
Telewizja, kino, internet
Wykonawca:
WCRS
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, mieszkańcy Wielkiej Brytanii
Hasło kampani:
It’s easy to miss something you’re not looking for
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę