logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ten pierwszy ważny raz
11.11.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie

Ten pierwszy ważny raz

Your browser does not support the video tag.


Para młodych ludzi siedząc na kanapie w pokoju w nieśmiały sposób okazuje sobie czułość. Z offu odbiorca dowiaduje się, że „Sylwia i Patryk postanowili zrobić to pierwszy raz”. A „co Państwo o tym sądzą?”. Wypowiadają się rodzice, nauczycielka i ksiądz – co zaskakujące, wszyscy popierają decyzję nastolatków. Mężczyzna w średnim wieku cieszy się, że „nie musiał ich do niczego namawiać”, nauczycielka wymogła na nich obietnicę zdania relacji w młodszych klasach, a kapłan wyjaśnia, że osiemnasty rok życia to odpowiedni moment na wejście w dorosłość.

Znana jest nawet dokładna data pierwszego razu Sylwii i Patryka – będzie to 21 listopada, dzień wyborów samorządowych. Wtedy wybiorą się do urn, by oddać głos – właśnie po raz pierwszy.

Kampanię zachęcającą młodych ludzi do skorzystania z przysługującego im czynnego prawa wyborczego zainicjował Instytut Spraw Publicznych. Za jej realizację odpowiedzialna jest agencja Young&Rubicam Brands. Spot wyreżyserował Wojciech Smarzowski.
A. Postek



Nazwa kampanii:
Mój pierwszy raz, 21 listopada
Czas:
2010.11.9 - 2010.11.21
Nadawca:
Instytut Spraw Publicznych
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Young&Rubicam Brands
Adresaci:
Osiemnastolatkowie
Hasło kampani:
Idź na wybory. To jest po prostu bardzo ważne.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek