Para młodych ludzi siedząc na kanapie w pokoju w nieśmiały sposób okazuje sobie czułość. Z offu odbiorca dowiaduje się, że „Sylwia i Patryk postanowili zrobić to pierwszy raz”. A „co Państwo o tym sądzą?”. Wypowiadają się rodzice, nauczycielka i ksiądz – co zaskakujące, wszyscy popierają decyzję nastolatków. Mężczyzna w średnim wieku cieszy się, że „nie musiał ich do niczego namawiać”, nauczycielka wymogła na nich obietnicę zdania relacji w młodszych klasach, a kapłan wyjaśnia, że osiemnasty rok życia to odpowiedni moment na wejście w dorosłość.
Znana jest nawet dokładna data pierwszego razu Sylwii i Patryka – będzie to 21 listopada, dzień wyborów samorządowych. Wtedy wybiorą się do urn, by oddać głos – właśnie po raz pierwszy.
Kampanię zachęcającą młodych ludzi do skorzystania z przysługującego im czynnego prawa wyborczego zainicjował Instytut Spraw Publicznych. Za jej realizację odpowiedzialna jest agencja Young&Rubicam Brands. Spot wyreżyserował Wojciech Smarzowski.
A. Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”