Para młodych ludzi siedząc na kanapie w pokoju w nieśmiały sposób okazuje sobie czułość. Z offu odbiorca dowiaduje się, że „Sylwia i Patryk postanowili zrobić to pierwszy raz”. A „co Państwo o tym sądzą?”. Wypowiadają się rodzice, nauczycielka i ksiądz – co zaskakujące, wszyscy popierają decyzję nastolatków. Mężczyzna w średnim wieku cieszy się, że „nie musiał ich do niczego namawiać”, nauczycielka wymogła na nich obietnicę zdania relacji w młodszych klasach, a kapłan wyjaśnia, że osiemnasty rok życia to odpowiedni moment na wejście w dorosłość.
Znana jest nawet dokładna data pierwszego razu Sylwii i Patryka – będzie to 21 listopada, dzień wyborów samorządowych. Wtedy wybiorą się do urn, by oddać głos – właśnie po raz pierwszy.
Kampanię zachęcającą młodych ludzi do skorzystania z przysługującego im czynnego prawa wyborczego zainicjował Instytut Spraw Publicznych. Za jej realizację odpowiedzialna jest agencja Young&Rubicam Brands. Spot wyreżyserował Wojciech Smarzowski.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa