logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Telefon nie musi mieć podczerwieni
18.10.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Wolontariat

Telefon nie musi mieć podczerwieni

Your browser does not support the video tag.


Dzisiejsze kobiety potrzebują czegoś więcej, potrzebują prawdziwych facetów – deklaruje Barbara Kurdej-Szatan, znana jako blondynka z reklam jednej z sieci komórkowych, w najnowszym spocie SZLACHETNEJ PACZKI. Aktorka zachęca do podjęcia wyzwania i zostania wolontariuszem ogólnopolskiego projektu.

W spocie znana blondynka mówi, że dla niej telefon może nawet nie mieć podczerwieni, ale ważne, by użytkownik miał super serce. Nie tylko czerwone, ale gotowe do podejmowania wyzwań. By chciał zostać bohaterem i pomóc innym wygrać walkę z biedą. Aktorka wystąpiła w spocie charytatywnie.

Stowarzyszenie WIOSNA, organizator projektu, do swoich spotów do tej pory zaprosiło m.in. Szymona Majewskiego, Jerzego Dudka, Adriana Zielińskiego, Darię Widawską, Tomasza Majewskiego i Pawła Małaszyńskiego.

SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolski projekt pomocy ludziom żyjącym w trudnej sytuacji materialnej. Tylko w 2012 roku w jej działania zaangażowało się 250 tys. Polaków. Aktualnie, na specjalnej stronie internetowej www.superw.pl trwa rekrutacja wolontariuszy do kolejnej edycji projektu.



Nazwa kampanii:
Drużyna SuperW
Czas:
2013.10.14
Nadawca:
Stowarzyszenie WIOSNA
Media:
Internet
Wykonawca:
Stowarzyszenie WIOSNA
Adresaci:
Potencjalni wolontariusze





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek