logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Tak niewiele
06.09.2001
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z wykluczeniem społecznym

Tak niewiele



W kampanii Fundacji „Synapsis” "Tak niewiele potrzeba" z 2001 i 2002 roku wykorzystano wizerunki znanych osobowości świata sztuki i biznesu. Krystyna Janda, Henryk Machalica czy Marek Goliszewski to tylko niektórzy współpracujący ambasadorzy kampanii. Poruszany konsekwentnie od wielu przez fundację problem autyzmu pozostaje wciąż nie do końca poznany. Mimo iż, jak podaje fundacja, w Polsce żyje aż około 10 tysięcy dzieci z tą chorobą, nadal brakuje środków oraz specjalistów w tej dziedzinie. Tymczasem autyzm, jeśli nie rozpocznie się w porę specjalistycznej terapii, uniemożliwia normalne życie.

Kampania przygotowana dla fundacji przez agencję TBWA korzystała z reklam outdoorowych i prasowych służyły. Dodatkowo powstał wizytownik dla sponsorów z twarzami ambasadorów wspierających kampanię. W ramach swojego zaangażowania w kampanię Krystyna Janda wykupiła prawa do monodramu „Mała Steinberg” opowiadającego historię dziewczynki z autyzmem i zagrała w nim, a część dochodu z wykupionych biletów przeznaczono na działalność fundacji.

W kampanii "Tak niewiele potrzeba" bardzo wyraźnie i konsekwentnie podkreślona jest marka Synapsis, dzięki czemu akcja staje się bardziej wiarygodna, a jednocześnie sam brand organizacji – rozpoznawalny. Jak można przeczytać na stronie fundacji, celem tego zabiegu jest sprawienie, aby odbiorca docenił fachowość niesionej przez nią pomocy oraz jej twórcze inicjatywy.

Fundacja „Synapsis” została założona, by oprócz działalności na rzecz dzieci i osób dorosłych z autyzmem oraz ich rodzin wspomagać osoby z problemami zdrowotnymi i edukacyjnymi. Powstała w 1989 roku z inicjatywy Ryszarda Praszkiera i Michała Broniszewskiego.
K. Kuczkowska



Nazwa kampanii:
Tak niewiele potrzeba
Czas:
2001.9.1 - 2002.1.31
Nadawca:
Fundacja „Synapsis”
Media:
Outdoor, prasa
Wykonawca:
TBWA\TELESCOPE
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
Tak niewiele potrzeba, aby uczynić tak wiele





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek