logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Tajemnicza czarna plama w Tajwanie
04.02.2019
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Tajemnicza czarna plama w Tajwanie



W związku z narastającym problemem nadużywania telefonów komórkowych i urządzeń elektronicznych w Tajwanie operator sieci 3G Taiwan Star przedstawił interaktywną kampanię CSR pod hasłem „Black spot” (czarna plama). Taiwan Star wraz z agencją Dentsu staje w ten sposób do walki z rakiem oczu. Zagrożenie spowodowane jest przez częste napromieniowanie światłem niebieskim z ekranów smartfonów i innych urządzeń elektronicznych.

Organizacja chcąc zwrócić uwagę na brak świadomości dotyczącej szkodliwego promieniowania wśród mieszkańców Tajwanu –  we współpracy z 28 głównymi markami urządzeń elektronicznych – realizuje zintegrowaną kampanię. W celu uświadamiania o szkodliwych konsekwencjach promieniowania stworzono kreacje naocznie przemawiającą – do wzroku. W Światowy Dzień Wzroku na wszystkich oficjalnych stronach internetowych jak i aplikacjach mobilnych oraz zewnętrznym cyfrowym oznakowaniu pojawiły się czarne plamy.

W ten sposób realizatorzy zwracają uwagę na niebezpieczeństwo nadmiernego korzystania z urządzeń.

Opublikowany przez 台灣之星 Środa, 8 sierpnia 2018

Dzięki działaniom kampanijnym Taiwan Star chce zwrócić uwagę na ryzyko zachorowania na raka oczu. Realizatorzy pragnęli podnieś świadomości mieszkańców Tajwanu i wzbudzić zainteresowanie poruszanym tematem.

 

Organizatorzy akcji Black spot, w nietypowy sposób podchodząc do problemu, zdecydowali się na terapię szokową. Aby skutecznie komunikować się z opinią publiczną zastosowali nowatorską metodę uwidacznia objawów zwyrodnienia plamki żółtej.  W ten sposób udało się bezpośrednio przemówić do odbiorców, zwrócić uwagę i skłonić do przemyśleń.

Mysterious Black Spots by Taiwan Star

It's too late when you start seeing black spots. Remember to take a 5-minute break to relax and roll your eyes for every 30 minutes of phone usage.A CSR initiative by 台灣之星, winner of Asia Responsible Enterprise Awards 2018 – Health Promotion Category #AREA2018

Opublikowany przez Enterprise Asia Czwartek, 7 czerwca 2018

Dzięki kampanii organizatorom udało się zaszokować odbiorców i tym samym pomóc im doświadczyć niebezpiecznych skutków choroby. Aby dodatkowo wzmocnić przekaz projektu realizatorzy podjęli kolejne działania. Prowadząc w szkołach podstawowych lekcje propagujące pielęgnację i dbałość o oczy, przybliżyli temat utraty wzroku dzieciom, których reakcje miały na celu skłonić ich rodziców do zmiany zachowań.

Z nagrań z reakcjami osób, które zobaczyły czarną kropkę, wywiadów z nimi i reakcji dzieci, którym przybliżono ryzyko utraty wzroku u rodziców powstała wymowna kampania internetowa. Dzięki akcji udało się szybko pobudzić odbiorców do zwrócenia uwagi na dbałość o zdrowie oczu.W mniej niż dwa tygodnie film obejrzało ponad 43 miliony ludzi, którzy udostępniało go również znajomym i rodzinie w mediach społecznościowych. Zainteresowanie tematem zwyrodnienia plamki żółtej było wpisywane w wyszukiwarce internetowej częściej niż kiedykolwiek wcześniej. 98% społeczeństwa zadeklarowało chęć zmiany zachowań. Kampania pojawiła się również w mediach, i wywołała szerokie zainteresowanie tematem. Zarządzono nawet by zwyrodnienie plamki żółtej stało się obowiązkową częścią kontroli zdrowia w pracy.

Informacje kontaktowe znajdują się na stronie agencji http://www.dentsu.com.tw oraz w social mediach

天寒地凍❄️年味正濃?異鄉人必備?388隨你講想家 一刻都不用多等 報平安 一分鐘都不會少講搭高鐵來回北高還有剩#全新隨你講月租188起#網外市話最高爆送900分鐘#保證終身一價到底#台灣之星最高CP值 — Wyświetlone produkty: 全新隨你講$188起.

Opublikowany przez 台灣之星 Poniedziałek, 28 stycznia 2019

CSR dentsu edukacja promocja zdrowia Profilaktyka - zdrowie i uzależnienia Tajwan Taiwan Star







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek