logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Tacy sami a ściana między nami
23.08.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Tacy sami a ściana między nami



Wybuch epidemii COVID-19 w chińskim mieście Wuhan pod koniec 2019 roku sprawił, że na całym świecie odnotowano szereg przypadków ksenofobii i rasizmu wobec Chińczyków. Liczba tego typu incydentów szczególnie mocno wzrosła w Stanach Zjednoczonych, a ich ofiarami stały się nie tylko osoby dorosłe, ale również dzieci i młodzież pochodzenia azjatyckiego.

The State of California’s Mental Health Services Oversight & Accountability Commission (MHSOAC), by uporać się z tym problemem, połączyła siły z Media Cause, agencją reklamową specjalizującą się w działaniach non profit. Wspólnie stworzyły niebanalny film, przeznaczony dla dzieci w wieku szkolnym. Być może dlatego jego bohaterami nie są młodzi ludzie, tylko animowane potworki – każdy inny, ale wszystkie nieco nieprzystające do rzeczywistości, co jakże często charakteryzuje młodzież w tym wieku. Wymowa filmu jest oczywista – wszyscy jesteśmy w gruncie rzeczy tacy sami, lepiej żebyśmy trzymali się razem:

Kampania Right Our Story nawiązuje nieco fabułą do słynnej już brytyjskiej kampanii społecznej Nobody is normal z 2020 roku, o której pisaliśmy TUTAJ.

NGO dzieci animacja zdrowie młodzież walka z przemocą Stany Zjednoczone film zdrowie psychiczne szkoła design COVID19 pandemia epidemia COVID-19 SARS-CoV-2 nękanie bullying digital integrated


Nazwa kampanii:
Right Our Story
Czas:
2023.8
Nadawca:
The State of California’s Mental Health Services Oversight & Accountability Commission (MHSOAC)
Media:
integrated (film, digital)
Wykonawca:
Media Cause, United States





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek