logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  04.01.2021

Wszyscy mamy źle w głowach



Młodość to koszmar. Twoje ciało nagle zaczyna rosnąć w różnych, niekoniecznie pożądanych kierunkach, pocisz się, pojawiają się trądzik i pryszcze. A to dopiero początek kłopotów, bo oprócz niedogodności fizycznych znacznie poważniejsze okazują się kwestie związane z tożsamością, kondycją psychiczną, czy rozwojem seksualnym. Dzisiaj, w dobie pandemii Covid-19, wszystkie problemy młodych ludzi nabierają dodatkowego ciężaru ze względu na powszechną izolację i lockdown.

Childline, serwis w ramach brytyjskiej organizacji charytatywnej NSPCC (Narodowe Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Dzieci), uruchomił specjalny, całodobowy telefon zaufania, a jego premierę rozreklamował wzruszającym animowanym filmikiem „Nobody is Normal” (czyli „Wszyscy jesteśmy nienormalni”), opowiadającym o lękach i mękach dojrzewania. Inicjatywę wsparła słynna grupa Radiohead, użyczając twórcom animacji praw do swojej kultowej piosenki „Creep”.

NGO   |  dzieci   |  animacja   |  młodzież   |  walka z przemocą   |  film   |  Wielka Brytania   |  Równouprawnienie i tolerancja   |  COVID19   |  COVID-19   |  linia wsparcia   |  telefon zaufania   |  Childline   |  The Gate   |  Radiohead   |  Creep   | 


Nazwa kampanii:
Nobody is normal
Czas:
2020.11.10
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Childline
Media:
telefon zaufania, film
Wykonawca:
The Gate, UK
Adresaci:
dzieci i młodzież
Hasło kampani:
No matter how you feel inside you are not alone





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.12.2023

    Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia


  • 01.12.2023

    Kształt bezpieczeństwa


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    DeepSteki


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek