logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Hiszpania, Pomoc społeczna
   ──────  06.10.2011

Tabletka na ból innego człowieka



Tabletki przeciwbólowe, których zakup uśmierza cierpienia innych osób, robią w Hiszpanii furorę. Należą do 10 najlepiej sprzedających się w tym kraju farmaceutyków.

Miętowe pastylki, porcjowane po 6 sztuk w pudełku, sprzedawane są po 1 Euro w hiszpańskich aptekach. Na ich opakowaniu widnieje nazwa „Pastillas contra el dolor ajeno” (Tabletki na ból innych ludzi). Dochód z ich sprzedaży jest przekazywany na leczenie osób cierpiących na tzw. zapomniane choroby: AIDS, czarną febrę, chorobę Chagasa, gruźlicę, śpiączkę afrykańską i malarię. Nadawcą kampanii jest hiszpański oddział organizacji Lekarze bez Granic. 

Twórcom kampanii udało się wylansować modę na kupowanie charytatywnych tabletek. W promocję tego produktu zaangażowała się hiszpańska telewizja, osobistości ze świata kultury (m. in. Javier Bardem i nieżyjący już dziś reżyser Luis García Berlanga), znani sportowcy, użytkownicy internetu, portali społecznościowych, blogerzy. Sukces kampanii przypieczętował przyjemny smak miętowych pigułek i ich estetyczne opakowanie. Ze względu na swoje walory wygrywają z wszystkimi tego typu produktami sprzedawanymi w hiszpańskich aptekach.  

Po trzech miesiącach trwania kampanii w hiszpańskich aptekach sprzedało się ponad 3 miliony opakowań „Pastillas contra el dolor ajeno”. W grudniu 2011 r.  strona internetowa kampanii miała na swoim koncie ponad pół miliona wizyt i tyle samo wejść. Do końca 2011 r. dochód ze sprzedaży pastylek wyniósł niemal 3 miliony Euro.

Kampania „Pills Against The Pain of Others” przyniosła agencji Germinal Comunicación prestiżową nagrodę „Platynowe Słońce” na festiwalu reklamy El Sol w San Sebastian w maju 2011 r.
M. Dembińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pills Against The Pain of Others
Czas:
2011.10.1
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Doctors Without Borders
Media:
Ambient, telewizja, internet
Wykonawca:
Germinal Comunicación
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Pills Against The Pain of Others (Tabletki na ból innych ludzi)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek