Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
────── 30.08.2022
Ta praca się opłaca
Podczas gdy na całym świecie obchodzono Święto Pracy, agencja Bluebird z Nigerii postanowiła uhonorować osoby, które nie wychodzą z „biura” przez 24 godziny na dobę – rodziców, których „jedynym” etatem jest opieka nad dziećmi. Choć teoretycznie jest to najgorzej płatna praca na świecie, bo zatrudniony nie dostaje za nią żadnego wynagrodzenia, realnie okazuje się zajęciem najbardziej wartościowym i opłacanym bezcenną walutą: szczęściem najbliższych.
Kampania jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
May your labour pay off
Czas:
2022.5
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
Media:
integrated
Wykonawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie