Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
────── 30.08.2022
Ta praca się opłaca
Podczas gdy na całym świecie obchodzono Święto Pracy, agencja Bluebird z Nigerii postanowiła uhonorować osoby, które nie wychodzą z „biura” przez 24 godziny na dobę – rodziców, których „jedynym” etatem jest opieka nad dziećmi. Choć teoretycznie jest to najgorzej płatna praca na świecie, bo zatrudniony nie dostaje za nią żadnego wynagrodzenia, realnie okazuje się zajęciem najbardziej wartościowym i opłacanym bezcenną walutą: szczęściem najbliższych.
Kampania jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
May your labour pay off
Czas:
2022.5
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
Media:
integrated
Wykonawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom