Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Szklanka pod nadzorem

Mama mówi – pilnuj swojej szklanki Teraz coś z rodzimego podwórka. Temat poważny i potrzebny, jednak wykonanie – dość nieudolne. Kampania „Pilnuj swojej szklanki” została zrealizowana przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach i Wojewodę Świętokrzyskiego. Pani wojewoda – Bożentyna Pałka-Koruba osobiście apeluje w spocie – Nie pozwól, by to przydarzyło się tobie. Chwila nieuwagi może wiele kosztować. Baw się mądrze, baw się bezpiecznie. Dydaktyczne zacięcie Pani Bożentyny młodzieży jednak nie przekona, a dość inwazyjny placement w kampanii społecznej nie przysporzy popularności wśród dorosłych. – Młodzież nie cierpi „mądrzenia się”, mówienia do nich z góry, z pozycji wszechwiedzącego – twierdzi Dobrana Okulicz-Kozaryn, koordynatorka kampanii „Narkotyki? Nacomito!” – Co więcej należy wystrzegać się nudy, powtarzalności, przestarzałych i niemodnych chwytów reklamowych. Reklama skierowana do nastolatków powinna być treściwa i emocjonująca. Jak bardzo emocjonująca i niepowtarzalna jest przedstawiona kampania – każdy widzi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania