logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków

Szklanka pod nadzorem

Mama mówi – pilnuj swojej szklanki Teraz coś z rodzimego podwórka. Temat poważny i potrzebny, jednak wykonanie – dość nieudolne. Kampania „Pilnuj swojej szklanki” została zrealizowana przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach i Wojewodę Świętokrzyskiego. Pani wojewoda – Bożentyna Pałka-Koruba osobiście apeluje w spocie – Nie pozwól, by to przydarzyło się tobie. Chwila nieuwagi może wiele kosztować. Baw się mądrze, baw się bezpiecznie. Dydaktyczne zacięcie Pani Bożentyny młodzieży jednak nie przekona, a dość inwazyjny placement w kampanii społecznej nie przysporzy popularności wśród dorosłych. – Młodzież nie cierpi „mądrzenia się”, mówienia do nich z góry, z pozycji wszechwiedzącego – twierdzi Dobrana Okulicz-Kozaryn, koordynatorka kampanii „Narkotyki? Nacomito!” – Co więcej należy wystrzegać się nudy, powtarzalności, przestarzałych i niemodnych chwytów reklamowych. Reklama skierowana do nastolatków powinna być treściwa i emocjonująca. Jak bardzo emocjonująca i niepowtarzalna jest przedstawiona kampania – każdy widzi.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 12.06.2025

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


  • 11.06.2025

    Po stronie mocy korników


  • 10.06.2025

    Dostrój się do drogi


  • 08.06.2025

    W chłodni


  • 06.06.2025

    Zepsute bajki


  • 03.06.2025

    Dziecko samo w obcym mieście


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek