logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  20.07.2010

Szklanka pod nadzorem

Your browser does not support the video tag.


To musi być szok – obudzić się w lesie, w podartym ubraniu, jako ofiara gwałtu. Historia przedstawiona w spocie kampanii prewencyjnej realizowanej w woj. świętokrzyskim, uświadamia zagrożenie, na jakie narażeni są młodzi ludzie w dyskotekach i pubach po zażyciu 'pigułki gwałtu’. Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach apeluje do młodzieży „Pilnuj swojej szklanki”.

Zainaugurowana w poniedziałek 19 lipca kampania ma charakter profilaktyczno-edukacyjny. Jest skierowana głownie do ludzi młodych odwiedzających dyskoteki, kluby, puby, ponieważ to oni są najbardziej narażeni na bezwiedne zażycie środków powodujących utratę świadomości. Najczęściej ofiarami 'pigułek gwałtu’ padają młode kobiety. Nie pozwól, by to przydarzyło się tobie. Chwila nieuwagi może wiele kosztować. Baw się mądrze, baw się bezpiecznie – apeluje w spotach Wojewoda Świętokrzyski Bożentyna Pałka-Koruba. Jej aprobata i dział w kampanii jest na pewno ważny i korzystny, natomiast udział w spocie reklamowym – już nie. "Nauczycielskie" przesłanie urzędnika młodzieży raczej nie przekona.

Oprócz spotów telewizyjnych i radiowych emitowanych w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej policji i urzędu, na kampanię złożą się również prelekcje dla młodzieży oraz wzmożona liczba patroli policyjnych w okolicach klubów i dyskotek, zwłaszcza w okresie weekendów. Kampania potrwa do końca wakacji.

„Pigułka gwałtu” zwana również narkotykiem dyskotekowym to substancja psychoaktywna powodująca czasową utratę świadomości. Dobrze rozpuszcza się w wodzie, jest bezwonna i bez smaku, dlatego wykrycie jej w napoju jest praktycznie niemożliwe. Oszołomione nią ofiary nie pamiętają zdarzeń z okresu działania narkotyku, a przestępstwa, do których dochodzi w takich okolicznościach rzadko są zgłaszane na policję.
P.Cieślikiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pilnuj swojej szklanki
Czas:
2010.7.19 - 2010.8.31
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Polska
Nadawca:
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Wojewoda Świętokrzyski
Media:
Radio, telewizja, internet
Wykonawca:
Direct Film Studio
Adresaci:
Młodzi ludzie, odwiedzający kluby, dyskoteki, puby
Hasło kampani:
Pilnuj swojej szklanki





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek