logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Sześć eko-grantów od P&G
08.02.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Sześć eko-grantów od P&G



Zakończyła się czwarta edycja konkursu grantowego Procter & Gamble i Fundacji Nasza Ziemia. Organizatorzy wyłonili sześciu finalistów z różnych regionów kraju, przyznając im granty na realizację zgłoszonych programów ekologicznych.

Konkurs Procter & Gamble i Fundacji Nasza Ziemia skierowany jest do instytucji, w których działają Kluby Naszej Ziemi. Jego celem jest promocja postaw ekologicznych wśród dzieci i młodzieży, szczególnie z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej i materialnej. W tym roku do konkursu zgłosiło się 27 instytucji z całej Polski. Organizatorzy, firma Procter & Gamble oraz Fundacja Nasza Ziemia, wyróżnili sześć Klubów.

Otrzymane granty pozwolą nagrodzonym placówkom zorganizować różne inicjatywy ekologiczne. Odbędą się m.in. spartakiady i wydarzenia promujące dbanie o kondycję fizyczną oraz korzystanie z proekologicznych środków transportu (rowery, wrotki). Dzieci i młodzież będą także działać na rzecz promocji zdrowego, ekologicznego trybu życia nie tylko wśród rodziców, ale także mieszkańców swoich miejscowości. Pomogą w tym akcje i manifestacje organizowane na ulicach miejscowości. Przykładowo, łódzkie przedszkole nr 208 zaprosi całe rodziny do wspólnego wypiekania chleba na naturalnym zakwasie, aby uświadomić im jak ważne jest dbanie o środowisko, a przy tym o własne zdrowie. Z kolei szkoła podstawowa w Krzyżu Wielkopolskim, będzie działać na rzecz ograniczenia wypalania traw, co wciąż jest dużym problemem na terenach wiejskich.

Pełna lista finalistów wyłonionych w konkursie grantowym Procter & Gamble i Fundacji Nasza Ziemia:

  1. Bieszczadzkie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk Nadziei” – Ustrzyki Dolne.
  2. Przedszkole Miejskie nr 208 – Łódź.
  3. Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalny – Bielsko-Biała.
  4. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej – Węgleniec.
  5. Szkoła Podstawowa im. Bojowników o Wolność i Demokrację – Krzyż Wielkopolski.
  6. Przedszkole nr 2 „Tęczowa Dwójeczka” – Siemianowice Śląskie.







17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek