Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
Szersza perspektywa
Oto parę historii z czarnoskórymi osobami w rolach głównych. Dwóch nastolatków wchodzi do sklepu i zaczyna się nerwowo rozglądać. Ciężarna kobieta, objuczona siatami i dwójką maluchów, zbliża się do przystanku autobusowego. Z luksusowego coupé wysiada mężczyzna z dużą brezentową torbą. Wszyscy wiemy, co stanie się później, prawda? Już dopowiedzieliśmy sobie dalsze ciągi tych scenek, w głowach mamy ułożone kompletne opowieści. A tymczasem obejrzeliśmy tylko małe wycinki rzeczywistości.
Widen the Screen to równościowa platforma giganta Procter and Gamble na rynku amerykańskim, poniższy film jest jej głównym medium promocyjnym. Więcej o całej inicjatywie można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Widen the Screen
Czas:
2021.3.30
Nadawca:
Procter and Gamble
Media:
film
Wykonawca:
Grey, United States
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce


