Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
────── 28.06.2021
Szersza perspektywa
Oto parę historii z czarnoskórymi osobami w rolach głównych. Dwóch nastolatków wchodzi do sklepu i zaczyna się nerwowo rozglądać. Ciężarna kobieta, objuczona siatami i dwójką maluchów, zbliża się do przystanku autobusowego. Z luksusowego coupé wysiada mężczyzna z dużą brezentową torbą. Wszyscy wiemy, co stanie się później, prawda? Już dopowiedzieliśmy sobie dalsze ciągi tych scenek, w głowach mamy ułożone kompletne opowieści. A tymczasem obejrzeliśmy tylko małe wycinki rzeczywistości.
Widen the Screen to równościowa platforma giganta Procter and Gamble na rynku amerykańskim, poniższy film jest jej głównym medium promocyjnym. Więcej o całej inicjatywie można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Widen the Screen
Czas:
2021.3.30
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Procter and Gamble
Media:
film
Wykonawca:
Grey, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów