logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Szczęki czekają na lądzie
23.04.2013
Tematy: Kampanie, Peru, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Szczęki czekają na lądzie

Your browser does not support the video tag.


Muzyka z filmu "Szczęki" i kobieta w niebezpieczeństwie – widz odnosi wrażenie, że katastrofa jest blisko. Tym razem jednak będzie zaskoczony rozwojem i zakończeniem dreszczowca.

Niebezpieczeństwo miało czekać w wodzie, natomiast okazuje się, że zagrożeniem jest słońce, którego promienie ultrafioletowe wywołują raka skóry. Informuje o tym hasło kampanii „Learn to spot real danger. Wear sunscreen” (Naucz się dostrzegać prawdziwe zagrożenie. Używaj kremu przeciwsłonecznego). Spot ma zwrócić uwagę na fakt, że ludzie często obawiają się dramatycznych, lecz relatywnie rzadkich wydarzeń, jak atak rekina czy katastrofa lotnicza, a lekceważą bardziej prawdopodobne zdarzenia, jak konsekwencje jazdy pod wpływem alkoholu czy właśnie nadmiernego wystawiania skóry na słońce.

Spot nie jest bardzo efektowny, jednak można go ocenić jako pomysłowy.

Michał Kaczmarek



Nazwa kampanii:
Jaws
Czas:
2013.3.2 - 2013.4.2
Nadawca:
League Against Cancer
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Young & Rubicam, Peru
Adresaci:
Osoby wystawione na działanie promieni słonecznych
Hasło kampani:
Learn to spot real danger. Wear sunscreen. (Naucz się dostrzegać prawdziwe zagrożenie. Używaj kremu przeciwsłonecznego)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek