Syn nasłał policję na swoją matkę
Gdy matka chce poważnie porozmawiać ze swoim synem, ten wzywa do niej specjalny oddział na policji, by ją obezwładnić i ukarać. Zaskakujący spot uzupełniają intrygujące pytania z plakatów, np. "Czy skunks jest silniejszy od borsuka?" To kojarzyć się może z książką dla dzieci lub podręcznikiem do nauki biologii, ale w tym wypadku chodzi o narkotyki. Słowo „Frank”, będące w nazwie kampanii, w języku angielskim ma dwa znaczenia – oznacza „szczery” i jest męskim imieniem. „Skunk” z kolei jest – poza "skunksem" – slangowym określeniem skręta z marihuaną.
„Frank” za pośrednictwem strony internetowej oferuje szczere odpowiedzi na trudne pytania związane z narkotykami. Celem kampanii jest zaspokojenie ciekawości młodych ludzi w temacie narkotyków i uświadomienie im, że choć ich zażywanie i posiadanie może być nielegalne czy szkodliwe, rozmowa o nich bynajmniej taka nie jest. Ten drugi aspekt kampanii ilustruje spot kończący się puentą „Some drugs are illegal, talking about them isn’t.” („Niektóre narkotyki są nielegalne, rozmawianie o nich nie.”)
Kampania „Talk to Frank” jest skierowana przede wszystkim do osób młodych i głodnych wrażeń. Na stronie TalktoFrank.com można zarówno uzyskać informacje na temat narkotyków jak i podzielić się swoją historią z nimi związaną. Pytania na temat używek można zadawać także za pośrednictwem smsów.
P. Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza