W czerwcu br. w Szwecji miała miejsce kampania „Use a condom” organizacji Lafa z hasłem „Stockholm celebrates sex. Join the fun at condom08.nu”. Zachęcała do odwiedzenia strony internetowej, która z kolei opisuje zalety prezerwatyw (ochrona przed niechcianą ciążą oraz licznymi chorobami). Ciekawe, że kampanię o antykoncepcji promują niezahamowane wystrzałowe strumienie mleka (…?). Można domniemywać, że symbolizują one radość i swobodę, którą daje właśnie prezerwatywa, hamując rzeczy niepożądane, a nie powstrzymując pożądania. Kreację wykonała agencja Ester ze Sztokholmu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
24.05.2022
Głos w obronie zwierząt
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika
-
09.05.2022
Stop pracy dzieci