W czerwcu br. w Szwecji miała miejsce kampania „Use a condom” organizacji Lafa z hasłem „Stockholm celebrates sex. Join the fun at condom08.nu”. Zachęcała do odwiedzenia strony internetowej, która z kolei opisuje zalety prezerwatyw (ochrona przed niechcianą ciążą oraz licznymi chorobami). Ciekawe, że kampanię o antykoncepcji promują niezahamowane wystrzałowe strumienie mleka (…?). Można domniemywać, że symbolizują one radość i swobodę, którą daje właśnie prezerwatywa, hamując rzeczy niepożądane, a nie powstrzymując pożądania. Kreację wykonała agencja Ester ze Sztokholmu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza