Zamaskowani jak postacie znane z komiksów: mężczyzna z zakupami, kobieta przysypiająca w autobusie, starsza kobieta w windzie. Bohater spotu przygląda się im z zainteresowaniem i zdumieniem, w końcu sam przywdziewa pelerynę.
Nowa kampania Fundacji Hospicyjnej ma na celu zwrócić uwagę na członków rodzin, sprawujących opiekę nad swoimi ciężko chorymi bliskimi, dziećmi i dorosłymi – opiekunów rodzinnych. Opiekun musi podporządkować swoje sprawy, swoje życie opiece nad chorym podopiecznym, dzieckiem czy dorosłym. – tłumaczy Alicja Stolarczyk, Prezes Zarządu Fundacji. Zwykle też opieka wiąże się z koniecznością ograniczeń czy rezygnacji z życia towarzyskiego, zawodowego, również rodzinnego, odłożenia swoich pasji i planów. Nie możemy zostawiać tych osób samym sobie. Czasem wystarczy rozmowa czy pomoc w drobnych codziennych sprawach.
Jak wyjaśniają nadawcy kampanii, problemem dotykającym te osoby jest brak systemu wsparcia, obejmującego opiekę wyręczającą, dostęp do informacji, szkoleń czy też umożliwienie łączenia opieki z innymi obowiązkami, pracą zawodową a także umożliwienie odpoczynku.
W ramach kampanii placówki hospicyjne, biorące w niej udział, umieszczą na stronach internetowych praktyczne porady dla opiekunów, dotyczące różnych aspektów opieki lub przekierowanie na stronę www.hospicja.pl, gdzie można znaleźć materiały oraz informacje o kampanii i możliwościach pomocy opiekunom rodzinnym.
Fundacja Hospicyjna jest gdańską organizacją pożytku publicznego, prowadzącą od 2004 roku działania o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim w następujących obszarach: wsparcie merytoryczne i finansowe hospicjów, rozwój wolontariatu opiekuńczego i akcyjnego, wsparcie socjalne i psychologiczne dzieci i młodzieży w żałobie i osób dorosłych oraz edukacja społeczna. Kampania “Opiekun rodzinny – samotny bohater?” to 13 edycja akcji “Hospicjum to też Życie”, organizowanej corocznie przez Fundację we współpracy z hospicjami z całej Polski.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa