────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Sukces z miłości do pracy
Drzazga w palcu nie straszna, kiedy w pobliżu znajduje się nastolatek. W brawurowej akcji ratunkowej odpowiednio ułoży poszkodowanego, ostrzeże przed szokiem septycznym i zdiagnozuje obrażenia. Urodzony lekarz! Kampania stworzona przez agencję Grey dla Ministerstwa Szkolnictwa kanadyjskiej prowincji Ontario, adresowana była do młodych ludzi, który myślą już nad tym, czym chcą się zajmować w przyszłości, ale nie do końca wiedzą od czego zacząć. Jej celem jest wsparcie w wyborze kierunku kształcenia zgodnego z zainteresowaniami i predyspozycjami. Na stronie kampanii można było rozwiązać test zdolności i zainteresowań, wybrać drogę kariery i zapoznać się z ofertą szkół wyższych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy