────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Sukces z miłości do pracy
Drzazga w palcu nie straszna, kiedy w pobliżu znajduje się nastolatek. W brawurowej akcji ratunkowej odpowiednio ułoży poszkodowanego, ostrzeże przed szokiem septycznym i zdiagnozuje obrażenia. Urodzony lekarz! Kampania stworzona przez agencję Grey dla Ministerstwa Szkolnictwa kanadyjskiej prowincji Ontario, adresowana była do młodych ludzi, który myślą już nad tym, czym chcą się zajmować w przyszłości, ale nie do końca wiedzą od czego zacząć. Jej celem jest wsparcie w wyborze kierunku kształcenia zgodnego z zainteresowaniami i predyspozycjami. Na stronie kampanii można było rozwiązać test zdolności i zainteresowań, wybrać drogę kariery i zapoznać się z ofertą szkół wyższych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu