────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Sukces z miłości do pracy
Drzazga w palcu nie straszna, kiedy w pobliżu znajduje się nastolatek. W brawurowej akcji ratunkowej odpowiednio ułoży poszkodowanego, ostrzeże przed szokiem septycznym i zdiagnozuje obrażenia. Urodzony lekarz! Kampania stworzona przez agencję Grey dla Ministerstwa Szkolnictwa kanadyjskiej prowincji Ontario, adresowana była do młodych ludzi, który myślą już nad tym, czym chcą się zajmować w przyszłości, ale nie do końca wiedzą od czego zacząć. Jej celem jest wsparcie w wyborze kierunku kształcenia zgodnego z zainteresowaniami i predyspozycjami. Na stronie kampanii można było rozwiązać test zdolności i zainteresowań, wybrać drogę kariery i zapoznać się z ofertą szkół wyższych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne