Marcin Dorociński wystąpił w nowym spocie przygotowanym przez Fundację PZU. Symbolem kampanii jest niebieskie serce.
Głównym założeniem kampanii społecznej „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.
Badania w raporcie „Z bliskimi po drodze” przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie Fundacji PZU pokazują, że większość, bo 65% pasażerów uważa, że ich interwencje mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach. Jednak 73% kierowców przyznaje, że pasażerowie nie zwracają im uwagi, gdy niebezpiecznie prowadzą samochód.
Niebieskich serc – symboli kampanii – przygotowano ponad 2 miliony. Z gotowym lub osobistym tekstem, umieszczone w samochodzie, ma przypominać kierowcy, że jest kochany i ze względu na czekających na niego bliskich powinien jechać ostrożnie. Serca będą rozdawane w oddziałach PZU przez agentów PZU, ale także na autostradzie A2. W ich dystrybucję włączy się również policja.
Elementami kampanii będą m.in. spot telewizyjny, outdoor, reklama na autobusach, a także strona www.stopwariatom.pl. Na tej stronie odbywać się będzie stały konkurs na najlepszy tekst na serce. Nagrodzone hasła będą drukowane na dystrybuowanych materiałach. W planach są także działania w internecie i mediach społecznościowych.
Na wakacyjnych trasach będzie można spotkać wolontariuszy PZU wraz z policyjnymi patrolami, którzy będą informowali pasażerów o kampanii. Planowane są także akcje skierowane do najmłodszych.
zobacz także
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
