logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Stop sztucznym piersiom
27.02.2011
Tematy: Akcje

Stop sztucznym piersiom



Piersi są symbolem kobiecości. Kobiety zastanawiając się nad zmianą rozmiaru swojego biustu rzadko kierują się pobudkami wynikającymi z ich wnętrza. Usiłują wpasować się w wykreowane wzorce piękna i zaspokoić zbudowane na ich podstawie naciski społeczne. Zapominają o towarzyszących operacji niebezpieczeństwach oraz o tym, że moda przemija nieustannie dewaluując kanony piękna.

Bohaterką plakatu „STOP Operacjom Plastycznym! Nie Bądź Sztuczna!” Marianny Sowińskiej jest kobieta wyglądająca nienaturalnie, jak manekin. Autorka chce pokazać, że nie zawsze operacje plastyczne piersi są dobrym rozwiązaniem. Nie chce, aby kobiety wyglądały sztucznie.

Marianna Sowińska (ur. w 1985 r. w Göteborgu) ukończyła Kulturoznawstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, obecnie zajmuje się fotografią.

Nazwa projektu:
STOP! Operacjom Plastycznym / Nie Bądź Sztuczna!

Zasięg (kraj/kraje):
Polska

Autor:
Marianna Sowińska

Data:
01/2011








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 04.10.2025Kreacje / printy

    Miód z pól minowych

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek