Cztery osoby opowiadają o swojej walce z uzależnieniem, drodze do przejęcia kontroli nad swoim życiem i realizacji wyznaczonych celów.
Agencja McCann skonstruowała kompleksową kampanię, w skład której, oprócz plakatów, wchodzi także strona internetowa. Za jej pośrednicwtem czterech bohaterów mówi o wyzwaniu, jakim jest sto dni bez hazardu. Tam też można uzyskać profesjonalną pomoc.
Dzięki takiemu rozwiązaniu osoby, które są nałogowymi graczami, mają odnaleźć inspirację i odwagę do własnej walki. Natomiast inni odbiorcy mają możliwość lepszego zrozumienia osób walczących z nałogiem i zapoznania się z symptomami, które świadczą o uzależnieniu. Walka z takim nałogiem jest bardzo ciężka, toczona na nierównych warunkach, dlatego ważne są wsparcie i motywacja do nieustannej samokontroli.
Strona wizualna kampanii pozostawia jednak wiele do życzenia. Zmęczone twarze na plakatach słabo korespondują z hasłem kampanii „Take control of your gambling and fight for the real you” („Przejmij kontrolę nad hazardem i bądź sobą”).
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza