W tym roku Filipińczyków do wzięcia udziału w akcji Earth Hour zachęcały piękne plakaty ukazujące naturę w całej jej krasie: zdjęcia koralowców czy antarktycznych lodowców. Przyglądając się dokładniej, można dostrzec, że pewne elementy fotografii to nic innego jak wtopione w tło świece- symbol przedsięwzięcia.
Międzynarodowa akcja ruszyła w tym roku po raz piąty. Pomysłodawcą całego przedsięwzięcia jest organizacja World Wide Fund for Nature postanowiła znaleźć sposób na zwrócenie uwagi Australijczyków na problem zmian klimatu i zachęciła ich do wyłączenia światła na godzinę w umówionym dniu o określonej porze. Sukces przedsięwzięcia sprawił, że już następnego roku akcja została przeprowadzona na międzynarodową skalę.Od tamtej pory co roku, pod koniec marca, o tej samej godzinie, świat, a przynajmniej jego część, „gaśnie”. Eventowi towarzyszą zwykle różne imprezy, koncerty, wydarzenia, zachęcając wszystkich do wspólnego wygaszania światła.
Kreację przygotowała agencja Leo Burnett z Manili na Filipinach.
Małgorzata Osowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza