logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie
   ──────  12.03.2009

Stawiam na rodzinę

Your browser does not support the video tag.


Już po raz piąty, 24 marca obchodzony będzie Narodowy Dzień Życia. W tym roku hasłem przewodnim obchodów będzie „Stawiam na rodzinę”, mające na celu promocję wartości rodzinnych. Celem kampanii jest afirmacja wartości rodzinnych oraz promocja dobrych wzorców i budowanie pozytywnego klimatu wokół rodziny.

Ambasadorami tegorocznej edycji Narodowego Dnia Życia są małżonkowie Paulina Smaszcz-Kurzajewska i Maciej Kurzajewski, dziennikarka telewizyjna i dziennikarz sportowy, rodzice Julka i Franka, od 13 lat razem.

– Wspólnie całą rodziną, włączając dziadków i dzieci, zdecydowaliśmy bez wahania, że zaangażujemy się w tę inicjatywę. Rodzina to dla nas sprawa priorytetowa, bezcenny skarb. Dzielimy się sukcesami i porażkami, wsłuchujemy w drugiego człowieka, tak by każdy czuł się potrzebny, ważny, miał swoje miejsce, prawo do szczęścia i smutku. W naszej rodzinie każdy ma obowiązki, każdy pracuje na wspólny sukces i poczucie spełnienia. Miłość, oddanie, szacunek, lojalność, afirmacja, tolerancja poglądów obowiązuje od początku i mam nadzieję, że na zawsze.- mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska i dodaje – Narodowy Dzień Życia w dzisiejszym pędzącym świecie zwraca uwagę na to, co w życiu człowieka powinno być najważniejsze, skąd możemy czerpać radość i siłę. Stworzenie rodziny daje możliwość bycia kochanym i dawanie miłości. Przecież każdy może stworzyć rodzinę według własnego pomysłu na szczęście, według osobistego klucza. W naszym świecie dzieci są azymutem, celem życia, naszym lustrem.

W ramach obchodów dnia życia odbędzie się szereg inicjatyw lokalnych, a w mediach pojawi się spot reklamowy z udziałem rodziny Kurzajewskich.

– Z badań socjologicznych wynika, że dla 92% Polaków rodzina jest konieczna do szczęśliwego życia, zaś dla 72% szczęście rodzinne jest główną przesłanką, którą się w życiu kierują – podkreśla Aleksander Zioło z Warsztatów Analizy Socjologicznej – Rodzina jest dla Polaków najważniejsza i to się nie zmienia. Ciągle deklarujemy, że chcemy mieć rodzinę, jest dla nas miernikiem szczęścia. Chcemy mieć rodziny wielodzietne – ponad 50% Polaków deklaruje, że chce mieć rodzinę 2+2, a 30% 2+3 lub więcej.

Narodowy Dzień Życia to święto, które zostało uchwalone przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej w 2004 roku. W latach ubiegłych obchody odbywały się pod hasłami: „Dom pełen skarbów”, „Być ojcem – rola życia”, „Razem na zawsze” i „Jestem mamą – to moja kariera”.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Narodowy Dzień Życia
Czas:
2009.3.10 - 2009.3.24
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Polska
Nadawca:
Komitet Obchodów Narodowego Dnia Życia
Media:
Telewizja, plakaty, internet
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Stawiam na rodzinę





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek