logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Sprzątają nago, ukradli ręcznik z hotelu
01.03.2014
Tematy: Akcje

Sprzątają nago, ukradli ręcznik z hotelu



„Lubię uprawiać seks z żonatymi”, „boję się powiedzieć ojcu ze jestem gejem”, „gotuję i sprzątam nago”, „ukradłem ręcznik z hotelu” i ponad 1000 innych wyznań wypełniło ściany jednej z galerii w Los Angeles. Projekt przygotowany przez artystkę Candy Chang zachęca ludzi do dzielenia się anonimowo swoimi myślami i sekretami. Każdy z jednej strony ma możliwość zapisywania odręcznie swoich zwierzeń na drewnianych tabliczkach, z drugiej przeczytania, zobaczenia zwierzeń wszystkich innych osób.

Publiczna spowiedź jest swego rodzaju kontemplacyjnym doświadczeniem opartym na wrażliwości i wzajemnym zrozumieniu. Różnorodność wyznań jest ogromna, od prozaicznych jak „kocham zapach kredek”, „robię siusiu pod prysznicem”, „obgryzam paznokcie” po coraz trudniejsze, głębsze jak „prawie kogoś zabiłem”, „poddałam się aborcji”, „nienawidzę siebie”, „jestem rasistą”, czy „zostałam zgwałcona”. Tematem, który dominuje jest lęk przed samotnością, porażką, odrzuceniem, ale także wyznania dotyczące miłości, seksu, rodziny, uzależnień, fobii, czy wierności.

Trudno ocenić na ile projekt jest źródłem pocieszenia, wsparcia dla jednych, a zabawą i rozrywką dla innych. Z pewnością jednak ukazuje szerokie spectrum ludzkich słabości, które autorka skutecznie wpisała w przestrzeń publiczną. Wszystkie wyznania można obejrzeć na stronie projektu.

Katarzyna Płaza


Nazwa projektu: Confessions

Zasięg: Los Angeles

Autor: Candy Chang








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek