logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Spryt czy magia?
01.06.2010
Tematy: Kampanie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Spryt czy magia?

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Palenie można rzucić dzięki chmurze, z której zaczyna padać deszcz w momencie ludzkiej słabości, albo przez podmuch z własnoręcznie wykonanej konstrukcji, który odsuwa od papierosa. Na pewno jest jeszcze wiele innych oryginalnych sposobów walki z tym nałogiem.

31 maja w Światowy Dzień bez Tytoniu w krajach Unii Europejskiej rozpoczęła się 3. odsłona kampanii "Help dla życia bez tytoniu" oparta na dwóch spotach reklamowych i bannerach internetowych, propagująca stronę internetową help-eu.com, na której znajdują się materiały dotyczące zapobiegania i zwalczania nałogu tytoniowego udostępnione zarówno przez ekspertów, jak i innych użytkowników.

Z powodu szkodliwości palenia tytoniu każdego roku umiera niemal 1.000.000 obywateli UE. Dla Komisji Europejskiej walka z tym nałogiem pozostaje priorytetem w dziedzinie zdrowia.



Nazwa kampanii:
HELP, dla życia bez tytoniu
Czas:
2010.5.31 - 2010.7.31
Nadawca:
Unia Europejska
Media:
Telewizja, internet, eventy
Wykonawca:
Ligaris Europe, Carat Global Management
Adresaci:
Młodzi ludzie, między 15 a 24 rokiem życia, szczególnie kobiety, oraz młodzi dorośli między 25 a 35 rokiem życia





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek