logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Sport na hranici“ zgromadził ponad 360 biegaczy
18.04.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Sport na hranici“ zgromadził ponad 360 biegaczy



W niedzielę 17 kwietnia na ulicach polskiego i czeskiego Cieszyna po raz trzeci odbył się Cieszyński Fortuna Bieg. Jego uczestnicy – Czesi i Polacy – w ramach integracji społeczności dwóch przygranicznych miast, wspólnie pokonali dystans 10 km. Patronat nad wydarzeniem objęli Burmistrz polskiego oraz Starosta czeskiego Cieszyna, a głównym sponsorem była firma Fortuna zakłady bukmacherskie. Bieg realizowany jest w ramach projektu „Sport na hranici – Sport na granicy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (ERDF).

Cieszyński Fortuna Bieg odbył się jednocześnie na terenie dwóch państw. Startem i metą 10 kilometrowego Biegu była bieżnia stadionu MOSiR w polskim Cieszynie. Jego trasa przebiegała przez dwa mosty – niegdyś dzielące, a obecnie łączące polski i czeski Cieszyn. Metą biegu była bieżnia stadionu MOSiR. Inicjatywa cieszyła się popularnością – w tym roku w biegu głównym udział wzięło ponad 360 biegaczy, o kilkadziesiąt więcej niż w roku poprzednim. W biegu młodzieżowym uczestniczyło ponad 300 osób.

– Inicjatywa ‘Sport na granicy’, w ramach której odbywa się co roku Cieszyński Fortuna Bieg, jest nam szczególnie bliska z dwóch powodów. Po pierwsze, działalność naszej firmy – w branży zakładów bukmacherskich – jest nierozerwalnie związana ze sportem. Dlatego, nie tylko angażujemy się w sponsoring drużyn sportowych, ale także chcemy zachęcać wszystkich do uprawiania sportu i propagujemy zdrowa, sportowa rywalizację. Dodatkowo, Fortuna zakłady bukmacherskie ma siedzibę w polskim Cieszynie, a jej siostrzana spółka w czeskiej Pradze. Z tego powodu popieramy i staramy się rozwijać partnerstwo Polski i Czech – zarówno w wymiarze biznesowym – jak i społecznym i kulturalnym – mówi Jan Štefanek, dyrektor generalny Fortuna zakłady bukmacherskie.

W przygotowanie 3. Cieszyńskiego Fortuna Biegu były zaangażowane polskie i czeskie organizacje sportowe: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Cieszynie, Město Český Těšín, MKS Centrum Dzięgielów, MUKS „SZS“ Cieszyn, Dům dětí a mládeže Český Těšín, Agencja Sportu oraz Reklamy w Bielsku-Białej.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek