Kreacje / printy, Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 29.08.2022
Spalam się
Władze i policja Dubaju połączyły siły, tworząc kampanię antynikotynową.
Projekty edukacyjne, przestrzegające przed zgubnymi skutkami palenia, to wyjątkowo trudne wyzwanie. Wydaje się, że wszystko już w tym temacie zostało powiedziane. Czasem jednak wystarczy prosty, wręcz łopatologiczny przekaz. W przypadku kampanii Anti-Smoking sięgnięto po bezpośrednie skojarzenie papierosa z osobą, która po niego sięga. Paląc, spalamy samych siebie.
Dwa poniższe printy pojawiły się w przestrzeni publicznej Dubaju, m.in. na billboardach i busbackach (grafikach naklejanych na tył autobusu) oraz jako reklama w mediach drukowanych.
Nazwa kampanii:
Anti-Smoking
Czas:
2022.8
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Nadawca:
Dubai Police, Government of Dubai
Media:
integrated (outdoor, print)
Wykonawca:
Morning Coffee Advertising & Communications, Dubai, UAE
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom