Reklamy niemieckiej kampanii organizacji NOAH Menschen für Tiere e.V. (NOAH Ludzie dla zwierząt) stylizowane są na eleganckie reklamy perfum i kosmetyków wysokiej klasy. Przedstawiają flakony z perfumami i ich loga, z tą różnicą, wobec znanych reklam, że w buteleczkach znajdują się martwe zwierzęta, a w ich nazwach okrutne słowa – „morderstwo”, „tortury”, „ofiara” – obrazująca cierpienie, jakiego doświadczają zwierzęta przy produkcji luksusowych wyrobów. Kampanię wyrażającą sprzeciw wobec testowaniu kosmetyków na zwierzętach prowadzono w okresie przedświątecznym w grudniu 2008 roku, równolegle z jej odsłoną prasową. Obie zwracały uwagę konsumentów na wagę ich odpowiedzialnych wyborów zakupowych.
Agencja Jung von Matt/Elbe, odpowiedzialna za realizację kampanii, powieliła w niej pomysł zrealizowany wcześniej w Holandii przez agencję Publicis Dialog.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem