logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Smartfon do śledzenia żony
08.08.2013
Tematy: Kampanie, Kanada, Pomoc społeczna, Walka z przemocą

Smartfon do śledzenia żony

Your browser does not support the video tag.


Oto zalety nowego smartfona: sprawdza do kogo dzwoniła kobieta, z kim się spotykała, czy je to co powinna, jak wydaje pieniądze, a nawet czy deklarując obecność w jakimś miejscu nie mija się z prawdą. A jeśli się mija, to musi ponieść karę.

Pomysłem na nowe funkcje telefonu kanadyjskie centrum do walki z przemocą wobec kobiet i dzieci Interval House zwraca uwagę na problem przemocy cyfrowej, którą są różne formy nadużyć, takie jak stalking, śledzenie, zniesławianie, czy włamywanie się do urządzeń cyfrowych. Kampania przebiegająca pod hasłem "The technology has changed. The problem hasn’t" ("Technologia się zmienia. Problem nie") ma na celu przypomnienie, że mimo upływu czasu przemoc w związkach to problem wciąż aktualny i zachęcenie do finansowego wsparcia organizacji.

Agnieszka Strzępka



Nazwa kampanii:
Phone Demo
Czas:
2013.7.10 - 2013.8.10
Nadawca:
Interval House
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
UNION (Toronto)
Adresaci:
Świadkowie i ofiary przemocy domowej, osoby dorosłe
Hasło kampani:
The technology has changed. The problem hasn't (Technologia się zmienia. Problem nie)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek