Eksperci w dziedzinie muzyki – Amy Winehouse, Annie Lennox, Bobby McFerrin, Michael Bublé, Common, Dave Stewart, Dionne Warwick, Franka Potente, Plácido Domingo, Joss Stone i Moby – wzięli udział w kampanii Hear The World zainicjowanej przez firmę Phonak, uświadamiającej wagę słuchu i konieczność dbania o niego. Światowa Organizacja Zdrowia szacuje, że co najmniej 250 mln osób ma problemy ze słuchem.
Ambasadorów akcji fotografował Bryan Adams. Kampania rozpoczęła się w 2006 roku w Szwajcarii, skąd rozszerza swój zasięg na inne kraje całego świata.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?