logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  19.05.2014

„Skarbie, pocałuj mnie…w d*pę”

Your browser does not support the video tag.


To refren piosenki, która promować ma różnorodność i tolerancję. W teledysku kolejne osoby śpiewają, że jeżeli ktoś chce je oceniać tylko po aparycji, może pocałować je właśnie w tyłek ("Baby, you can kiss my ass").  Fundacja Asta Philpot wypuściła kolejny kontrowersyjny spot.

W obronie własnej inności i prawa do szczęścia stają różni ludzie, śpiewając kolejne frazy wodewilowej piosenki: staruszka, karzeł, mężczyzna na wózku, punkowcy, pracownik korporacji, kobieta w garsonce. Każdy domaga się odrzucenia oceny opartej tylko na wyglądzie. Słowa piosenki, wcześniej wykonywanej przez Benta van Looya, nie zaskakują wprawdzie oryginalnym konnceptem: "Jeśli myślisz, że jestem za gruby, żeby być sexy/albo za stary na imprezy/jeśli myślisz, że jestem inny z powodu koloru skóry/albo, że jestem nudziarzem, bo noszę krawat/ zastanów się/Otwórz umysł albo pocałuj mnie w dupę" ("If you think I’m too fat to be hot, or too old to party, if you think I am different because of the color of my skin, or I’m boring because I wear ties, then think again! Open your mind or you can kiss my ass!"). Kampania nie walczy o akceptację konkretnej grupy, ale upomina się o różnorodność i tolerancję dla wszystkich. "Przestań oceniać ludzi po wyglądzie. Pomóż zmieniać życie dzieląc się wiadomością od Asta na całym globie" ("Let’s stop judging people by their appearance. Help changing lives by spreading Asta’s message around the globe") –  dzięki lekkiej, a także zadziornej formie, hasło kampanii może okazać się strzałem w dziesiątkę. Teledysk zdobył sporą populaność w mediach społecznościowych.

Francuska fundacja lubi szokować, o czym przekonała biorąc udział w "Porn with heart", przedsięwzięciu promującym charytatywne oglądanie pornografii. Założyciel Asta Philpot pokazywał wtedy domy publiczne, z których korzysta pomimo niepełnosprawności.

Aleksandra Chudziak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Beyond Appearances - Diversity Song
Czas:
2014.4.24
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Francja
Nadawca:
Asta Philpot Foundation
Media:
Internet
Wykonawca:
Being
Adresaci:
Osoby ze skłonnościami do stereotypowego myślenia





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 25.05.2023

    Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta


  • 24.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek