logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Komunikacja w rodzinie
   ──────  10.02.2007

Sieć pod kontrolą

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Jean Réno przestrzega rodziców przed niebezpieczeństwami czyhającymi na dzieci w Internecie. Kamel i Lucas szukają w Internecie filmów sado-maso i tortur; Louise chce zostać aktorką, szuka reżysera, który się nią zainteresuje, a będzie to reżyser filmów porno.. Takie są przerażające scenariusze opowiadane przez Réno w spotach reklamowych kampanii zorganizowanej przez organizację e-enfance.

"Oto Louise, jej rodzina, jej maskotka. Louise codziennie wchodzi do Internetu, zamieszcza zdjęcia na swoim blogu i ma nadzieję zostać zauważona przez reżysera… który okaże się być może reżyserem filmów pornograficznych."

"Oto Camel i Luca, komputer Camela, jego mała przyjaciółka Lea. Camel i Luca codziennie wchodzą do Internetu, razem odkrywają mnóstwo genialnych rzeczy… jak sceny tortur, kontakty sado-maso."

Organizacja e-enfance tworzy kampanie i spoty prewencyjne tłumaczące rodzicom, że Internet stanowi zagrożenie dla najmłodszych. W ramach kampanii z 2007 roku ukazały się dwa spoty reklamowe, w których znany aktor tłumaczy, że jeśli surfowanie dzieci po Internecie nie jest poddane rodzicielskiej kontroli, istnieje ryzyko, że najmłodsi będą mieć dostęp do stron pornograficznych, do drastycznych filmów pełnych przemocy i wulgarności, a nawet mogą nawiązać kontakt z przestępcami seksualnymi i pedofilami.

Organizacja walczy o kontrolę rodzicielską nad internetem oraz skierowanie uwagi władz na edukacyjno-wychowawczą misję rodziców.
M. Kryńska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Internet en toute sécurité (Internet w pełni bezpieczny)
Czas:
2007.1.15 - 2007.6.1
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Francja
Nadawca:
E-enfance
Media:
Telewizja, kino, internet
Wykonawca:
Aubert - Storch
Adresaci:
Rodzice, których dzieci korzystają z internetu
Hasło kampani:
Aujourd’hui l’Association e-enfance agit pour que les enfants profitent d’Internet en toute sécurité. E-enfance - le net qui laisse toutes les chances à l’enfance. (Stowarzyszenie e-enfance działa dzisiaj po to, aby dzieci korzystały z Internetu w pełni bezpiecznie. E-enfance to sieć, która daje dzieciństwu szanse.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 26.05.2023

    Młodzi influencerzy jak dzieci w kopalni? Prawo nie nadąża za trendami


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 25.05.2023

    Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta


  • 24.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


  • 23.05.2023

    Mały Książę i Kundelek


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek