Jean Réno przestrzega rodziców przed niebezpieczeństwami czyhającymi na dzieci w Internecie. Kamel i Lucas szukają w Internecie filmów sado-maso i tortur; Louise chce zostać aktorką, szuka reżysera, który się nią zainteresuje, a będzie to reżyser filmów porno.. Takie są przerażające scenariusze opowiadane przez Réno w spotach reklamowych kampanii zorganizowanej przez organizację e-enfance.
"Oto Louise, jej rodzina, jej maskotka. Louise codziennie wchodzi do Internetu, zamieszcza zdjęcia na swoim blogu i ma nadzieję zostać zauważona przez reżysera… który okaże się być może reżyserem filmów pornograficznych."
"Oto Camel i Luca, komputer Camela, jego mała przyjaciółka Lea. Camel i Luca codziennie wchodzą do Internetu, razem odkrywają mnóstwo genialnych rzeczy… jak sceny tortur, kontakty sado-maso."
Organizacja e-enfance tworzy kampanie i spoty prewencyjne tłumaczące rodzicom, że Internet stanowi zagrożenie dla najmłodszych. W ramach kampanii z 2007 roku ukazały się dwa spoty reklamowe, w których znany aktor tłumaczy, że jeśli surfowanie dzieci po Internecie nie jest poddane rodzicielskiej kontroli, istnieje ryzyko, że najmłodsi będą mieć dostęp do stron pornograficznych, do drastycznych filmów pełnych przemocy i wulgarności, a nawet mogą nawiązać kontakt z przestępcami seksualnymi i pedofilami.
Organizacja walczy o kontrolę rodzicielską nad internetem oraz skierowanie uwagi władz na edukacyjno-wychowawczą misję rodziców.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
26.05.2023
Młodzi influencerzy jak dzieci w kopalni? Prawo nie nadąża za trendami
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
25.05.2023
Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta
-
24.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek