Od dwóch tygodni w Krakowie znajdowały się billboardy z postacią Sherlocka Holmesa i pytaniem „Pamiętasz?”. 4 grudnia w ich miejscu zostały umieszczone uzupełnione kreacje – detektyw przez lupę ogląda „dowody zbrodni”, czyli pozostawione w miejscu publicznym śmieci.
Pytanie z teasera, umieszczonego w 89 punktach w Krakowie, zostało rozwinięte: „Pamiętasz? Metal/Papier/Plastik zbieraj selektywnie do żółtego pojemnika lub żółtego worka” „Pamiętasz? Szkło zbieraj selektywnie do zielonego pojemnika lub żółtego worka”. Kampania ma dwa podstawowe cele – przypomnienie o tym, że wyrzucanie śmieci na ulicę jest wykroczeniem oraz przypomnienie o zasadach segregacji odpadów.
Kampanię dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w Krakowie przygotowało Red Star Media.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!