Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
10 kobiecych tematów w kampaniach społecznych
NA RADARZE ────── 07.03.2012
Zły punkt obsesji – Selekcje
Kampania z sierpnia 2010 roku stworzona na potrzeby Breast Cancer Foundation w dowcipny sposób pokazuje jak łatwo w codziennym zabieganiu zapomnieć o tym co jest naprawdę ważne, czyli o zdrowiu. Reklamy ukazują stereotypowe problemy kobiet, związane z wyglądem. Kobiety martwią...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Burdel na zapleczu – Selekcje
Pełen szczegółów rysunek - na pierwszym planie kolorowa i zadbana fasada budynku z szyldem restauracji, przy której matka poszukuje pracy dla swojej córki. A za fasadą budynku widać, że nie jest to zwykła restauracja. Znacznie większa, ale za to już...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Inna ciąża – Selekcje
Przygarnięcie cudzego dziecka nie jest sprzeczne z pełnią macierzyństwa, co pięknie pokazuje ta subtelna, pełna ciepła reklama, przecząca obiegowym opiniom - szczególnie tym, które wyznaje się w Indiach. W Indiach maleje odsetek par adoptujących dzieci, a zaledwie 10 na 40...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Bieliźniany szok – Selekcje
Kampania, która może wywołać ból i która przy bardzo niskim budżecie dotarła do kobiet z informacją o istnieniu organizacji AMAM pomagającej kobietom obrzezanym. Nośnikiem akcji stały się majtki od kostiumów kąpielowych sprzedawane w sklepach z bielizną, na których umieszczono naklejkę...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Okiem szyjki macicy – Selekcje
Przykład znakomitego wykorzystania medium. Bardzo krótki film wyświetlano w kanadyjskich teatrach tuż przed rozpoczęciem spektaklu. Widzom ukazuje się lekarka, która w ciągu raptem kilku sekund dokonuje badania, po czym z uśmiechem stwierdza, że jest już po wszystkim. „Profilaktyka raka szyjki...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Cięcie – Selekcje
W kwietniu 2009 roku miała miejsce głośna kampania z udziałem aktorki Keiry Knightley. 2-minutowy spot "The Cut" wyreżyserował Joe Wright (oboje wykonali swoją pracę bezpłatnie), a kampanię zrealizowała dla organizacji Women’s Aid agencja Grey London. Hasło "Czy to nie czas,...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Ta kobieta – Selekcje
Oto jak kilka niezwykle prostych ilustracji może wzruszyć do łez. Spot "Be that woman" przedstawia historię zwykłej kobiety, której inni pomagają prowadzić codzienne życie. Bez tego wsparcia setki tysięcy kobiet nie byłyby w stanie rozwijać się i realizować nie tylko...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Niewidzialne przeszkody w biznesie – Selekcje
Kobiety zderzają się z czymś niewidzialnym - na ulicy, na korytarzu w pracy, przy windzie. Pięć przedstawionych w reklamie przedstawicielek płci żeńskiej łączy elegancki ubiór, praca w biznesie i przede wszystkim… przeszkody, którym muszą stawić czoła, ale które dla wszystkich...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Kobiety na wybory – Selekcje
Koalicja „Masz głos, masz wybór” we wrześniu 2011 roku prowadziła profrekwencyjną kampanię pod hasłem „Kobiety na wybory!”, której celem było zachęcenie do głosowania właśnie pań, z których zazwyczaj tylko połowa idzie na wybory. Z badań przeprowadzonych na potrzeby akcji wynikało,...
czytaj
NA RADARZE ────── 19.05.2017
Co jest nie tak z ciałem w rozmiarze „plus”? – Selekcje II
Wspólna sesja fotograficzna "Plus size bodies, what's wrong with them anyway?" modelki plus size Katii Zharkovej i modelki w rozmiarze zero została zamieszczona w styczniowym wydaniu Plus Model Magazine i zwracała uwagę na niepokojący trend w świecie mody polegający na...
czytaj
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem