4 / 10
Kampania, która może wywołać ból i która przy bardzo niskim budżecie dotarła do kobiet z informacją o istnieniu organizacji AMAM pomagającej kobietom obrzezanym. Nośnikiem akcji stały się majtki od kostiumów kąpielowych sprzedawane w sklepach z bielizną, na których umieszczono naklejkę informującą, że każdego roku 2 miliony dziewcząt na całym świecie zmuszane są do poddania są zabiegowi wycinania genitaliów (klitoridektomii). Najmocniejszym elementem naklejki było zdjęcie brudnej żyletki.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!