W kwietniu 2009 roku miała miejsce głośna kampania z udziałem aktorki Keiry Knightley. 2-minutowy spot „The Cut” wyreżyserował Joe Wright (oboje wykonali swoją pracę bezpłatnie), a kampanię zrealizowała dla organizacji Women’s Aid agencja Grey London. Hasło „Czy to nie czas, żeby ktoś krzyknął: cięcie?” wzywało do zaprzestania bicia kobiet. Kampania uświadamiała, że co tydzień w Wielkiej Brytanii wskutek obrażeń odniesionych we własnym domu, umierają dwie kobiety.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu