W kwietniu 2009 roku miała miejsce głośna kampania z udziałem aktorki Keiry Knightley. 2-minutowy spot „The Cut” wyreżyserował Joe Wright (oboje wykonali swoją pracę bezpłatnie), a kampanię zrealizowała dla organizacji Women’s Aid agencja Grey London. Hasło „Czy to nie czas, żeby ktoś krzyknął: cięcie?” wzywało do zaprzestania bicia kobiet. Kampania uświadamiała, że co tydzień w Wielkiej Brytanii wskutek obrażeń odniesionych we własnym domu, umierają dwie kobiety.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!