Przygarnięcie cudzego dziecka nie jest sprzeczne z pełnią macierzyństwa, co pięknie pokazuje ta subtelna, pełna ciepła reklama, przecząca obiegowym opiniom – szczególnie tym, które wyznaje się w Indiach. W Indiach maleje odsetek par adoptujących dzieci, a zaledwie 10 na 40 par chce adoptować dziewczynki. Kampania pod hasłem „Zaadoptuj dziecko” przeprowadzona na początku 2008 roku przez indyjski oddział organizacji Children Of The World ukazywała adopcję jako coś dobrego i pięknego, w pełni porównywalnego z biologicznym rodzicielstwem. Pokazywała, że macierzyństwo adopcyjne nie różni się od naturalnego – jest szansą na szczęśliwe życie zarówno dla rodziców, jak i dziecka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2025
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025
W chłodni
-
06.06.2025
Zepsute bajki
-
03.06.2025
Dziecko samo w obcym mieście