logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie
   ──────  26.09.2010

Serduszko na pupie pudelka

Your browser does not support the video tag.


"Najpierw kupiłam pudelka i kazałam mu na pupie wystrzyc serduszko, a w drugim odcinku kazałam swojemu chłopakowi wytatuować sobie na serduszku pudelka"* – szczebiocze radośnie opiekunka do dziecka.

Tylko 8% rodziców ma wystarczającą wiedzę i umiejętności potrzebne do wychowania dziecka – wynika z ogólnopolskiego badania poziomu kompetencji wychowawczych rodziców. W celu zwiększenia odpowiedzialności dorosłych związanej z wychowaniem dzieci Fundacja KidProtecti i Rzecznik Praw Dziecka prowadzą kampanię. "Mądrzy Rodzice". Materiały reklamowe kampanii – spot telewizyjny, spot radiowy oraz reklamę prasową – przygotował pro bono zespół agencji McCann Erickson.

Na potrzeby kampanii firma MillwardBrown SMG/KRC przeprowadziła test, w którym 1000-osobowa, reprezentatywna próba matek i ojców odpowiadała na pytanie, jak poradziliby sobie w konkretnych sytuacjach wychowawczych. Wyniki badania opracowano na zasadzie klasówki. Rodzice otrzymali punkty za odpowiedzi, a na koniec – ocenę. 17% rodziców uzyskało ocenę niedostateczną, 41% zaledwie mierną.

Celem kampanii jest zachęcenie dorosłych do szukania wiedzy na temat rozwoju dziecka i skutecznych technik wychowawczych. Dla rodziców oraz liderów projektu w całej Polsce organizowane są warsztaty oraz szkolenia ukierunkowane zarówno na aspekty psychologiczne, pielęgnacyjne (prawidłowe żywienie i jego wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne, higiena, kultura fizyczna), jaki i kulturalne (zamiłowanie do muzyki, sztuki, piękna). Rodzice poznają metody wychowywania dzieci bez stresu, agresji i przemocy. Jest to także okazja aby zasięgnąć porad ekspertów oraz wymienić się doświadczeniem w zakresie wychowania.

Zajęcia dla liderów projektu poprowadzą m.in.: psycholog Dorota Zawadzka, sędzia Anna Maria Wesołowska oraz doc. Halina Weker z Zakładu Żywienia Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.

Szczegółowe informacje na temat kampanii dostępne są na stronie www.madrzy-rodzice.pl

Partnerem merytorycznym kampanii jest Instytut Matki i Dziecka w Warszawie. Patronami medialnymi kampanii zostali dziennik „Rzeczpospolita” oraz firma Clear Channel.
—-
* fragment z reklamy radiowej


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Mądrzy rodzice
Czas:
2010.9.20 - 2010.12.30
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja KidProtect, Rzecznik Praw Dziecka
Media:
Internet, telewizja, radio, prasa
Wykonawca:
McCann Erickson
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
Wychowaj swoje dziecko, zanim zrobią to obcy.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 12.08.2022

    Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek