Skoczek narciarski Piotr Żyła oraz znane z reklam Serce (partner Rozumu) założyli się o to, które dalej skoczy. Żyła zgodził się na konfrontację pod warunkiem wsparcia honorowego krwiodawstwa i zebrania 5000 litrów krwi.
Orange Polska wraz z Narodowym Centrum Krwi (NCK), Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (RCKiK), Wojskowym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (WCKiK) oraz Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych (CKiK MSW), uruchomiło ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą „Wielcy Sercem”, promującą honorowe krwiodawstwo. Rozpoczyna ją dostępny w internecie spot.
Jednym z ambasadorów akcji został brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 r. – Piotr Żyła. Z ramienia Orange kampanię marketingową wspierają rozpoznawalne w całej Polsce postaci Serca i Rozumu.
Jednym z założeń akcji jest zebranie 5000 litrów krwi w całej Polsce i tym samym wsparcie Narodowego Centrum Krwi wraz z centrami krwiodawstwa. Jednak najważniejszym celem kampanii społecznej „Wielcy Sercem” jest promocja honorowego krwiodawstwa wśród młodych ludzi, którzy ukończyli 18 lat i mogą już oddawać krew. Wszelkie informacje związane z akcją, wskazówki dotyczące przygotowania się do oddania krwi (kontent edukacyjny) czy informacje o kampanii reklamowej dostępne są na stronie internetowej: wielcysercem.pl.
zobacz także
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
