Nowozelandzka kampania „The Crashed Bed” z lutego br., opracowana na zlecenie Ministerstwa Transportu oraz policji przez Clemenger BBDO Wellington, przestrzega kierowców przed wsiadaniem za kierownicę bez należytego wypoczynku. Nowa Zelandia to kraj spokojnych dróg, pięknych krajobrazów i dziewiczej natury. W takiej scenerii łatwo stracić czujność, ulec opadającym powiekom i stać się poważnym zagrożeniem na drodze.
Kampania uczula na problem przemęczonych kierowców („Sleep before you drive”), zasypiających podczas jazdy samochody. W sugestywnych zdjęciach, wykonanych przez Mat’a Blamires’a, odbiorca skupia wzrok na roztrzaskanym łóżku. Obok leży bezwładne ciało w piżamie. Dramatyczna sytuacja jest zderzona z sielankowym krajobrazem – majestatycznym drzewem, zielonym brzegiem rzeki czy spokojem nocy.
W Nowej Zelandii ten problem jest poważny – zmęczeni kierowcy w 2006 roku spowodowali wypadki, w których śmierć poniosło ponad 40 osób, a około 1000 zostało rannych. Zalecenie kampanii jest proste – jedź wypoczęty.
M.Woźniak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?