Niemieckie reklamy mają swoją szczególną specyfikę estetyczną. Warto przypomnieć choćby kampanię „Podbródek po dziadku, oczy po tacie, hiv po mamie” czy „Dyktator w rozporku” i wybaczyć brak subtelności.
Tym razem agencja Das Comitee z Hamburga, na zlecenie organizacji Regenbogen, realizuje kampanię pod hasłem „AIDS is a mass murderer” („AIDS to masowy morderca”) komunikującą o Światowym Dniu AIDS (1 grudnia), wykorzystując powszechne już w kampaniach społecznych porównanie skutków działań słynnych dyktatorów – Józefa Stalina, Adolfa Hitlera i Saddamem Husajna – do innego rodzaju tragedii. W tym przypadku chodzi o zachorowania na AIDS – wirus HIV jest porównany do dyktatora. Współżycie seksualne bez zabezpieczenia to jak uprawianie seksu z którymś z tych trzech strasznych panów.
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa



