Niemieckie reklamy mają swoją szczególną specyfikę estetyczną. Warto przypomnieć choćby kampanię „Podbródek po dziadku, oczy po tacie, hiv po mamie” czy „Dyktator w rozporku” i wybaczyć brak subtelności.
Tym razem agencja Das Comitee z Hamburga, na zlecenie organizacji Regenbogen, realizuje kampanię pod hasłem „AIDS is a mass murderer” („AIDS to masowy morderca”) komunikującą o Światowym Dniu AIDS (1 grudnia), wykorzystując powszechne już w kampaniach społecznych porównanie skutków działań słynnych dyktatorów – Józefa Stalina, Adolfa Hitlera i Saddamem Husajna – do innego rodzaju tragedii. W tym przypadku chodzi o zachorowania na AIDS – wirus HIV jest porównany do dyktatora. Współżycie seksualne bez zabezpieczenia to jak uprawianie seksu z którymś z tych trzech strasznych panów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?