Niemieckie reklamy mają swoją szczególną specyfikę estetyczną. Warto przypomnieć choćby kampanię „Podbródek po dziadku, oczy po tacie, hiv po mamie” czy „Dyktator w rozporku” i wybaczyć brak subtelności.
Tym razem agencja Das Comitee z Hamburga, na zlecenie organizacji Regenbogen, realizuje kampanię pod hasłem „AIDS is a mass murderer” („AIDS to masowy morderca”) komunikującą o Światowym Dniu AIDS (1 grudnia), wykorzystując powszechne już w kampaniach społecznych porównanie skutków działań słynnych dyktatorów – Józefa Stalina, Adolfa Hitlera i Saddamem Husajna – do innego rodzaju tragedii. W tym przypadku chodzi o zachorowania na AIDS – wirus HIV jest porównany do dyktatora. Współżycie seksualne bez zabezpieczenia to jak uprawianie seksu z którymś z tych trzech strasznych panów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala