logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > See&Say dla NGO’s – sektor kreatywny na rzecz organizacji pozarządowych
30.11.2021
Tematy: Wydarzenia, Polska, Pomoc rozwojowa, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO

See&Say dla NGO’s – sektor kreatywny na rzecz organizacji pozarządowych



SAR i Klub Twórców Reklamy – inicjatorzy projektu See&Say skierowanego do młodych twórców – organizują warsztaty, których celem jest wsparcie polskich organizacji pozarządowych. Podczas trzydniowego warsztatu w dniach 10-12 grudnia uczestnicy – przedstawiciele partnerskich agencji, m. in: VMLY&R, 180heartbeats + Jung von Matt czy BBDO – opracują projekty dla wybranych NGO’s.

Organizacje społeczne na co dzień borykają się z brakiem zasobów niezbędnych do rozwijania swoich działań misyjnych. Natomiast z obserwacji przedstawicieli branży komunikacji marketingowej, wynika że ci – często bardzo utalentowani młodzi twórcy – są zupełnie nieprzygotowani do pracy w środowisku, w którym chcieliby zdobywać doświadczenie. Młodzi ludzie wyjątkowo często podkreślają, że nawiązanie znajomości z osobami działającymi na rynku, a także poznanie specyfiki działalności danej branży są dla nich najważniejszymi korzyściami z projektu See&Say.

Tegoroczny projekt, który odbędzie się w dniach 10-12 grudnia, ma połączyć potencjał najlepszych młodych artystów z potrzebami NGO’s. Nabór organizacji zainteresowanych udziałem w projekcie odbywa się na: https://ktr.org.pl/artykuly/warsztaty-seesay-dla-ngo.

Młodzi kreatywni będą pracować nad projektami dla wybranych NGO’s z różnych obszarów, obejmujących 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ. Cztery grupy warsztatowe, składające się z 5-10 uczestników z różnych dziedzin, będą projektować produkty lub tworzyć rozwiązania problemów dla organizacji zgłoszonych do programu. Każda z grup będzie pracować dla jednej, wybranej organizacji pozarządowej.

Organizacja pozarządowa, bez względu na wielkość i obszar działania, będzie miała możliwość zgłoszenia na warsztatach See&Say zapotrzebowania na projekty lub rozwiązania. Spośród zgłoszonych podmiotów wybrane zostaną cztery organizacje, dla których będą tworzyć młodzi artyści. Każda z nich będzie mogła wskazać kilka obszarów problematycznych.

Szczegóły i zgłoszenia na: https://ktr.org.pl/artykuly/warsztaty-seesay-dla-ngo

***
Akcję wspierają: Program Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO, Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego oraz OdpowiedzialnyBiznes.pl.

Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

NGO Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR KTR wolontariat warsztaty pomoc rozwojowa See&Say


Nazwa wydarzenia:
See&Say dla NGO’s
Czas:
2021.12.10 - 2021.12.12
Tematy:
Pomoc rozwojowa, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek