logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Schowek pod chodnikiem
08.06.2009
Tematy: Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko

Schowek pod chodnikiem



Powiedzenie o zamiataniu śmieci pod dywan potraktowane dosłownie, ze zmianą dywanu na chodnik, znalazło zastosowanie we włoskiej kampanii z czerwca br. zachęcającej do udziału w międzynarodowej akcji "Sprzątanie Świata". Na billboardach znakomicie pokazano czynność chowania śmieci pod powierzchnię chodnika. A wszystko to pod czujnym okiem zdegustowanych pomników.

Wydarzenie Clean Up the World organizowane w ramach Programu Ochrony Środowiska Narodów Zjednoczonych od 16 lat, w myśl zasady „myśl globalnie, działaj lokalnie”, w trzeci weekend września, mobilizuje 35 milionów wolontariuszy w ponad 120 krajach.

Puliamo il Mondo jest włoską edycją tej ogólnoświatowej akcji. Koordynacją zajmuje się Legambiente, czyli Liga Ochrony Środowiska, pozarządowa organizacja wspierająca ruch antyglobalistów, edukację ekologiczną i inne działania na rzecz środowiska.

W 2008 roku w Sprzątaniu Świata wzięło udział ponad 700 tysięcy Włochów. Do ich zadań należało: sadzenie drzew, usuwanie śmieci z plaż, ulic i lasów, recykling, oczyszczanie wody, a także prowadzenie kampanii edukacyjnych, nadzorowanie wystaw i projektów towarzyszących akcji. Organizatorzy mają nadzieję, że w tym roku powtórzą sukces frekwencyjny.

Puliamo il Mondo partnerują m. in. Federambiente. La nouva Ecologia, Ministerstwo Edukacji, Ministerstwo Środowiska, i parlamentarna reprezentacja Włoch w Komisji Europejskiej.
K. Kamińska



Nazwa kampanii:
Puliamo il Mondo
Czas:
2009.6.1 - 2009.6.21
Nadawca:
Legambiente
Media:
Billboardy, ulotki, radio
Wykonawca:
Forchets
Adresaci:
Ogół społeczeństwa włoskiego
Hasło kampani:
Stop hiding problems. Let's start by participating the 25,26 and 27 of September in Puliamo il Mondo. Live sustainably.





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek