Sandra Różycka laureatką 24. edycji Galerii Plakatu AMS
Sandra Różycka wygrała 24. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Jury ponadto wyróżniło w konkursie pięć prac – dwie autorstwa Rozalii Michalskiej oraz prace Magdaleny Wosik, Natalii Leśniak i Anny Czochary.
Zadaniem uczestników konkursu było zaprojektowanie plakatu, dającego odpowiedź na pytanie, jak żyć odpowiedzialnie i zarazem wygodnie. – Zwycięska praca autorstwa Sandry Różyckiej to jeden z niewielu plakatów, który żyje bez typografii – mówi Maciej Buszewicz artysta grafik, profesor ASP w Warszawie, przewodniczący jury. – Jest to ilustracja narysowana z niezwykłą swobodą, ze świadomością ważności elementów kompozycji oraz wszystkiego, co buduje przestrzeń miejską. To bardzo pozytywny, ciepły i radosny plakat.

image by Sandra Różycka
Równorzędne wyróżnienia jury przyznało Rozalii Michalskiej (za dwie prace), Magdalenie Wosik, Natalii Leśniak oraz Annie Czocharze:

image by Rozalia Michalska

image by Rozalia Michalska

image by Magdalena Wosik

image by Natalia Leśniak

image by Anna Czochara
Jury 24. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS obradowało w składzie:
- Małgorzata Augustyniak, wiceprezeska AMS;
- Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie;
- Marta Dermańska, zastępczyni dyrektora Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy;
- Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS;
- Tytus Klepacz, Creative Director & Partner Endless;
- Nikodem Pręgowski, artysta grafik, nauczyciel akademicki, założyciel wydawnictwa Na przykład;
- Rafał Rudzki, dyrektor ds. ESG w Grupie Żabka;
- Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU.
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawował audytor konkursu EY Polska. Partnerem głównym tej edycji Galerii Plakatu AMS jest Grupa Żabka, partnerem wspierającym m.st Warszawa, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl, NowyMarketing.pl i „Vogue”.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
14.10.2025Kampanie
Take Care OFF Yourself
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
09.10.2025Kampanie
I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?
