Obrazek żywcem wyjęty ze Starego Testamentu: Noe w maleńkiej łódce imitującej Arkę Przymierza, a wokół tylko pustynia. Złowrogie burzowe chmury zbierają się nad niemal pustą łodzią. Przygarbiona sylwetka budowniczego Arki oddaje jego zrezygnowanie i frustrację. Z potopu uratowało się zaledwie jedno zwierzę.
Berlińska agencja McCann Erickson na zlecenie fundacji Artenschutz zwraca uwagę na problem wymierania zwierząt. Swoisty exodus światowej fauny ma miejsce każdego dnia. Hasło kampanii celnie oddaje to zjawisko: „Up to 25 species are passing away every day” (Nawet 25 gatunków znika z powierzchni Ziemi każdego dnia). Artenschutz przy współpracy z ogrodami zoologicznymi na całym świecie i organizacjami przyrodniczymi walczy o szansę na przetrwanie ginących gatunków zwierząt. Organizacja w swoich działaniach objęła patronatem wiele zagrożonych osobników. Działa ona głównie w Afryce, Azji i Ameryce Południowej.
Człowiek doporowadza corocznie do ogromnego spustoszenia środowiska naturalnego. Celem kampanii jest powiększenie grona sponsorów i darczyńców fundacji, ale poza aspektem finansowym istotne jest również zwiększenie świadomości ludzi na temat wymierania gatunków. Autorom reklamy udało się w niewyszukany sposób trafić w sedno sprawy.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa