logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Samolubny autoportret
17.07.2014
Tematy: Kampanie, Turcja, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Wolontariat

Samolubny autoportret



Zdjęcie przedstawia grupę uśmiechniętych młodych ludzi. Jest to tzw. selfie, czy zdjęcie będące autoportretem, zrobione trzymanym w ręce aparatem lub telefonem komórkowym, dziś bardzo popularne na różnych portalach społecznościowych. Na plakacie kampanii „Selfie” osobą, która robi zdjęcie jest mężczyzna znajdujący się w centralnej części zdjęcia, a w koło niego stoją roześmiani znajomi. Podczas gdy oni dobrze się bawią, z boku siedzi przestraszona, ubrudzona dziewczynka, na którą nikt nie zwraca uwagi.

Hasło kampanii brzmi: „Don’t be selfish” („Nie bądź samolubny”). Nazwa kampanii jest zatem grą angielskich słów. Kampania ma na celu zachęcenie ludzi do pomocy tym, których sytuacja życiowa jest gorsza.

Organizacja Urgent Need Project Foundation, która zleciła kampanię, zajmuje się pomocą dzieciom, które głodują czy nie mają dostępu do edukacji. Zachęca do różnych form pomocy potrzebującym pomocy dzieciom, np. do oddawania starych zimowych ubrań, żywności i książek, sponsorowania stypendiów za dobre wyniki w nauce albo po prostu do spędzania czasu z dziećmi np. na nauce czy rozmowie.

Katarzyna Łabuś



Nazwa kampanii:
Selfie
Czas:
2014.5.5
Nadawca:
Urgent Need Project Foundation
Media:
Plakat
Wykonawca:
Cosmic Creative (Ankara)
Adresaci:
Osoby, które mogłyby zostać wolontariuszami
Hasło kampani:
Don't be selfish (Nie bądź samolubny)





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek