Pić czy prowadzić? To pytanie codziennie zadaje sobie wielu Chińczyków, a w kulturze przesiąkniętej tradycjami spożywania napojów alkoholowych wybór nie jest prosty. Chiny są jednym z czołowych światowych konsumentów alkoholu, zaś szybko rosnąca liczba samochodów osobowych tylko potęguje problem.
Kampania przeprowadzona przez agencję reklamową Dentsu w wymowny sposób przypomina o tym jak groźne jest siadanie za kółkiem pod wpływem "procentów". Mroczny plakat promujący kampanię obrazuje jej hasło: "Alcohol is much more evil than a gun to the drivers" (Alkohol jest dla kierowcy dużo groźniejszy niż pistolet).
Akcja prowadzona na początku 2008 r. miała odstraszyć kierowców od prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Można żałować, że kampania nie miała charakteru multimedialnego.
PS: Na polskim gruncie do przekazu kampanii nawiązują słowa piosenki zespołu Myslovitz – Strzelę sobie w łeb… Już odbezpieczam następną butelkę.
A.Dudkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy